E -18.12

Hejhej!
Kom alldeles nyss hem från lager. Köpte en onepiece eller funkis som den kanske heter eftersom den är fake ;) Jag ska ha den på planet imorgon och mysa runt i.
Längtar så jäkla mycket tills vi åker så jag kan komma bort från skolan ett tag. Var så sjukt segt idag och sur på en lärare också, blä.

Efter bilden idag hade jag,Johan och Mickan ett litet kramkalas innan dom tog bussen hem. Kommer sakna dom och vissa andra också, såklart!
Och när jag kom hem gick jag direkt till hästarna och tog upp dom sen mötte jag min moster och körde lite hö osv. kom hem och då åkte jag och mamma till lager.
Och ska väl börja packa lite smått nu sen plugga och vänta på att pappa ska komma hem med pizza! Gottgottgott? Va as länge sen jag åt pizza.

I L Y


Kommentarer
Postat av: Linda

PLUPPPPPPPPPP , JAG KOMMER SAKNA DEJ SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET ! :( <3<3

2011-09-16 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback