E -18.51

Hejsan! Sitter och lyssnar på lite musik och dricker cola.
Kom hem från Mickan för ett tag sen efter att ha varit där med hon och Saga.
Och just nu är jag bara irriterad och trött.. vill iväg till bjurs där alla är men ingen orkar åka med och har ingen som kan köra mig... kul? Nej!
Får se ifall jag drar ner till gbo och sover med Saga & Mickan, men vet ärligt talat inte ifall jag orkar de idag.. men vet inte vad jag ska göra hemma heller?

Skolan idag var väl väldigt seg... hände typ ingenting.
Och hade mest tråkiga lektioner osv..
Men hoppas på en bättre dag/kväll imorgon för då är det ju GGS (Granny Goes Street) och ska dit med tjejerna från 6an tror jag :)

repris?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback