E -20.14

Hemma igen, efter en lååång dag!
Det va faktiskt ganska roligt i stan idag. Vi fick sitta och lyssna en liten stund när dom presenterade alla ''konfirmationsgrupper'' sen skulle vi till Kristinegården men istället tog våran lilla grupp en fika på Wayne's och pratade lite, trevlig start på morgonen ;) Vi hann inte äta frukost innan vi åkte så det passade bra.
Sen gick vi med Jenny (våran präst) på stan för hon skulle köpa något tills dom skulle bort ikväll men vi orkade inte så vi gick till Kristinegåren och åt korv och gjorde egna knappar.
Sen gjorde vi massa andra saker i kyrken osv. Har också fått gjort ''tryck'' på ?örngott?

Jag och Mickan tog bussen hem 14.17 och Saga stannade kvar i stan med Malin,Anna och Bella. Och när jag och Mickan kom hem till henne gjorde vi lite chokladbollar och la oss i soffan och kollade på tv. Jag somnade dock en liten stund eller ja.. jag somnade nog 4ggr för jag va så trött haha.
Sen kom mamma och hämtade mig runt 5 och då åkte vi till min gammelfarmor och farfar för min gammelfarfar fyller år idag :) Åt smörgåstårta osv. blev typ jätte mätt ?!

Och när vi kom hem för 40min så gick vi till hästarna och fixade hagen och nu tänkte jag gå och ta en skön dusch och fräscha till mig lite. Sen bara mysa resten av kvällen!
Skriver sen och ska försöka hinna lägga in videosarna sen igår ! ;)

gulligt att min lilla knapp jag gjorde idag blev med haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback