E -20.56

Super dålig bloggning idag! Men har bara legat i soffan och sovit för har varit så jäklans trött och haft ont i magen och mått illa.

Vaknade iallafall halv 1 och lite frukost och kollade på tv. Sen hjälpte jag mamma att baka bröd och sen låg jag och kollade på film någon timme.
Sen drog jag på mig jeans och åkte ner till krykan för det var gudstjänst och eftersom jag ska konfimera mig så skulle vi dit. Var där mellan 18.00-19.30 ungefär. Sen åkte jag,mamma,Ida och Felix och hämtade Anders sen till stan och hämtade en sak.
Sen hem och äta lite och duschade. Så sitter här nyduschad och lyssnar på musik. Och nu ska jag börja städa på mitt rum osv. för det ser ut som ett h-vete!!!!
BRB.

Sommaren -11




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback