E -22.10


Just nu halv ligger jag i min datastol och dricker te,lyssnar på musik och chillar. Börjar bli sjuk, är helt tung i huvet,ont i halsen och fryser som satan.
Måste bli bra tills imorgon för då ska konfagruppen sova i församlingshemmet.

Efter skolan idag åkte ju jag och Mickan till stan.. jag köpte en bh för tröjan jag skulle köpa var slut och inte blev det någon parfym heller.
Vi gick iallafall runt lite och sen köpte vi en frappe på waynes men den smakade .... haha äckligt. Smakade jätte mycket kaffe så vi slängde den, och där gick 50kr rakt ner i sopkorgen. Suck.
Och istället gick vi till ica och köpte godis för det va exta pris på lösgodis, nicenice! :)
Tog bussen runt 17.50 eller något och blev stående i en bilkö 1½ timme för det hade hänt en jätte olycka i gbo. Och när vi hoppade av bussen gick vi till fg och va där en halvtimme sen åkte jag hem.
Och nu har jag ätit... och är inte alls sugen på godis? Vad är det med mig liksom? Är nog för jag är sjuk... jobbigtjobbigtjobbigt.

Men jag skriver sen för nu ska jag kolla bloggar,fb och dra på mig min onepiece!
PUSS

saknar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback