E -22.33

Hej! Förlåt att jag inte skrivit tidigare idag men efter skolan åkte jag hem och la mig direkt i soffan med lite te och massa filtar och somnade. Sov tills vi skulle ner på konfirmationsmöte, jag ska också konfimera mig. Och vi ska träffas klockan 10.00 vid Kristine på lördag? Jag ville ju sova ut.. men aja.

Skoldagen idag var väl skit. Eller jag mådde inte så speciellt bra och då blir ju allt jobbigt. Men klarade nog SOprovet, så känner mig glad över de iallafall!
Jag hade muntligtprov med 3andra i klassen och när vi va klara sa min lärare '' alla kan gå ut utom du Emma '' så stannade där och fick berätta mer för hon märkte att jag hade pluggat på och ville se hur mycket jag kunde, så hoppas iallafall på ett E ( godkänt ) nu.

Nu ska jag gå och äta något sen sova tror jag.. är så trött. Och imorgon har vi 9:ornas dag och ska gå i skogen och göra saker 9orna har fixat. Hoppas att det inte regnar..
Ska kanske till sjukhuset imorgon, men vi får se hur det blir.



Kommentarer
Postat av: matilda

sv; nehej..<3

2011-09-09 @ 14:24:36
URL: http://matildalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback