E -22.56


Nu ska jag gå och värma min vetekudde,borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och försöka sova. Lyckades också glömma mitt headset i skolan och kan inte sova utan musik typ.. wei.

Imorgon är det ju somsagt Bjurs VM och min klass ska vara kändisar, inte världens roligaste menmen.. jag ska vara en teletabbies haha... och har lånat Jeanette's onepice så jag kommer se ut som en bebis!
Men det blir nog kul, hoppas vi ;)
Vet inte riktigt när vi slutar imorgon men jag åker nog hem direkt och pluggar lite så jag slipper de när vi är utomlands! Då kan jag bara ta det lugnt.
Men jag uppdaterar imorgon.




Kommentarer
Postat av: matilda

FIIIIINASTE!! <3

2011-09-13 @ 15:19:43
URL: http://matildalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback