E -22.56

Har nyss kommit ur duschen och är super trött som vanligt. Men ska strax krypa ner i min varma, sköna, underbara säng!

Drog ju somsagt till stan efter skolan med Mickan & Johan. Och vi gick väl runt lite och hittade en bustier? för bara 10kr så köpte den haha. Sen träffade vi Saga och Manlika sen kom Panna. Och vi gick väl runt på stan ett bra tag och chillade lite.
Köpte också någon konstig läsk? En hellokitty och Johan köpte Ben Ten ? hahaha

Och när vi åkte hem runt 6 så följde jag och Mickan med Saga hem och hämtade en tröja sen gick vi hem till Mickan och åt,pratade lite osv.osv.
Saga skulle hem 9 så vi gick med henne sen hem igen och då duschade Mickan. Sen åkte jag hem halv 10 kanske och när jag kom hem duschade jag, som jag sa.

Nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar här!
Men först ska jag bjuda på lite bilder från idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback