M-21.21

Tjenare!
Skolan idag var väl okej.. Fick sluta tidigare idag för att våran lärare hade åkte hem, sjukt skönt! Direkt när jag kom hem satte jag igång att plugga.. inte de roligaste men så är det. Läste igenom papperen 10 ggr sen när mamma kom hem så gjorde jag tekakor som vi hade i hemkunskaps läxa tills imon. Efter de läste jag lite till sen åt vi nybakta tekakor.
Resten av tiden har spenderats här framför datan då jag pratat med lite olika personer (: Resten av kvällen kommer se ut som så att jag ska plugga, sen duscha, lägga mig i sängen, plugga, lyssna på musik och sen sova.
Tur säger jag bara, att vi inte har prov imorgon för känner att jag typ kommer behöva plugga hela dagen efter skolan imorgon också! Men först åker jag till Borlänge och skaffar pass, eftersom det inte gick så bra sist! Så vi får se om jag hinner slänga in något inlägg imon eller om jag helt har sjunkigt in i mitt pluggande ;) Ha de så bra så hörs vi, Godnatt


lägg märke till min grymt snygga bil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback