M-21.50


Har inte blivigt så mycket bloggning från min sida nu igen pga av att jag har vart så sjukt trött och tagit bloggen åt sidan ett tag... Men ska försöka bli bättre på det!
Idag var de bjurs-VM och det var faktiskt kul! Jag var Pippi Långstrump, haha. Blev poppis bland dagisungarna kan man säga, tror dom trodde att jag var riktiga pippi, haha dom söta små trollen! Vi vann i alla fall skolvarvet & bästa utklädnad&peppning i klassen, fyfan va grymt! Så imorgon blir det nog att "fira" med klassen med priset vi fick, som var äpplen,bananer,vindruvor,godis & läsk. Sen efter skolan åkte jag hem och myste ner mig med massa filtar framför tv:n
Imorgon slutar vi kvart över två så efter skolan åker jag in till stan för att gå där tills mamma kommer och hämtar mig innan vi åker vidare till mammas kusin där kvällen spenderas så vi får se om jag hinner blogga imon eller hur det blir. hugs


ja sådär såg jag ut, bjuder på bilden ;) mobba inte min fot xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback