M-18.12


Tjenare!
vaknade 10 av att jag fick ett sms av emma, så vi smsade medans hon var på väg ner till arlanda och jag låg kvar i min säng. Men båda råkade somna vid halv 11 och vakande kvart över. Så då klev jag upp & sen fortsatte jag smsa med emma (:
Hennes plan skulle gå vid 2 tiden så om planet inte var försenat så tror jag att dom nyss har landat eller alldeles strax ska landa i värmen! I alla fall efter vi hade ätit så åkte jag och pappa till insjön en sväng och sen har jag inte gjort så mycket mer än att setat här och mumsat i mig lite godis.
När som helst kommer våra grannar på middag så det blir säkert mysigt, även fast jag tror att jag kommer spendera den mesta tiden här inne på mitt rum, hehe
Hör i alla fall av mig lite senare, hugs så länge

myskläderna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback