M-21.55

ojojoj, hejsan!
glömde helt bort igår innan jag gick och la mig att jag skulle skriva ett inlägg, förlåt mig!
Idag vaknade jag vid 12. Tog direkt en skön dusch innan jag satt igång med att städa mitt rum, såg serriöst ut som ett helvete! Så jag har typ städat och gjort massa plugg så jag inte behöver göra allt imon när vi är "lediga" imon. Eller vissa har utvecklingssamtal och då får alla vara hemma och ha "hemstudier" alltså läxor i som olika ämnena som vi igentligen har den dagen. Så kommer vi även ha på måndag nästa vecka också och då ska jag ha utvecklingssamtal :o
Så imorgon så ska jag göra färdigt allt plugg och sen ta det lite lugnt eller vad jag nu hittar på (:
Kom hem från mormor och morfar för en halv timme sen ungefär som vi har vart och hälsat på, mysigt. Nu ska jag kolla vidare på fb och bloggar sen bädda rent i min säng och krypa ner och soooooooooooova, åh vad skönt det ska bli med sovmorgon imon! Hörs, hugs

bild från we♥it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback