M-22.17

Hej på er!
Dagen idag i skolan var väl sådär, så jävla tomt utan Emma♥ Hade mest tråkiga lektioner på det också, tur becci piggade upp stämmingen med att vara lite dryg ;) Slutade i alla fall 15.15 så åkte direkt hem och myste ner mig i soffan med enmacka och ett glas o'boy. att där och dog i nån timme tills pappa kom hem, satt och prata med honom ett tag sen satte jag mig vid datan. Har inte orkat blogga något mer idag igen, var inte på så bra humör. Men hade i alla fall gjort ett tidsinställt inlägg tills tidigare idag ;) duktiga jag, haha
Diss delen får ni imorgon för de vart nå fel när jag la upp den.
Var grymt taggad tills imon då vi har studiedag, tänkte åka in till stan och träffa manlika som jag skrev förut men nu blev de inte så. Får bli en annan dag (: Får väl sätta mig på bussen och åka till mormor & morfar imon då.. Blir mysigt de också. Nu ska jag lyssna på musik och ha allmänt tråkigt, får se om de dyker upp något mer inlägg idag eller inte. Hugs ♥

trött tjej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback