M-21.01


Hej på er!
Dagen idag var väl okej, inget speciellt direkt. Hade soprov som jag tror gick bra, det kändes så i alla fall så får hoppas att allt pluggande var värt det! Efter skolan gick jag hem till mormor & morfar och bara var där och myste tills morfar körde hem mig vid 18.10 ungefär. Sen klockan 19.00 var det ngt möte om konfrimationen som jag och mamma var på, jag ska alltså konfrimera mig! Efter det åkte vi hem och jag satt mig här framför datan (:
Känns så grymt skönt att inte behöva plugga ikväll igen och bara ta de lugnt! Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av idol som jag missade i tisdag och sen blir det nog att krypa ner i sängen, är så grymt trött! Hör nog av mig imorgon, godnatt

random mobilbild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback