M-21.26


Har inte slagit på internetet förns nu på kvällen därför har bloggningen legat på botten! Men nu är jag tillbaka igen. Ja jag gick upp halv 10 idag tror jag, åt frulle, satte mig vid teven en stund innan jag sjönk in i mitt pluggande. Har gjort färdigt min matte, gjort idrotten (varit ute och gått med min bror) och någon supersvår sosak :o Ja ni hör ju hur kul jag har haft det idag.. Imon ska jag tillbaks till skolan igen, urk. Men som tur är så är det bara en dag i skolan för på onsdag har vi studiedag! Det ska bli riktigt skönt, utan att behöva tänka de minsta lilla på plugg. Funderar på att åka in till stan då och träffa Manlika och säkert några fler. Tror det blir toppen!
Nu ska jag gå och ta en varm skön dusch och sen bädda rent i sängen eftersom jag inte gjorde det igår, hehe
Sen kryper jag nog ner där för är ganska trött, gick och la mig typ 12 igår (: Men jag skriver imorgon någon gång när jag har tid ;) Ha det bääääst, hugs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback