M-21.36

hej på er!
Åkte som sagt in till sjukhuset idag för att ta min fjärde och sista spruta, så nu är jag redo att åka utomlands! Konfan var väl ganska rolig, men de känns som att de kommer bli bättre när vi väl har kommit in i det, haha. När jag kom hem från saga satte jag mig och åt sen satte jag på datorn och mumsade på mitt godis jag och emma köpte idag. Sen kom mamma och frågade ifall jag kunde gå ut och leta på frans så gjorde de och nu ligger han och myser i min säng, där jag snart gör honom sällskap tror jag. Kom hem halv 12 igår natt så gick och la mig direkt men tog ett tag innan jag somna så var grymt trött imorse, därför blir det en tidig kväll för min del. Har även så sjukt ont i ryggen så jag vet inte vart fan jag ska ta vägen. Skolan var botten idag, usch allt kändes bara blä!
Nu ska jag ta en lång varm dusch innan jag kryper ner i sängen, hör nog av mig imorgon hugs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback