M-21.40


Sitter just nu och målar naglarna, fransk manikyr blir det. Tur dom ska torka så jag hinner med och skriva några rader här!
Drog direkt hem till mormor och morfar så det är därför jag inte har bloggat tidigare idag. Sen fick jag skjuss hem av min morbror vid 7. Åkte hem och käkade pannkakor, mums. Sen har jag även hunnit med att ta en dusch och tittat på robinson. Måste bara säga att det kommer bli så j'vla skönt med helg imon, redan fredag o: Och på lördag kommer min fis hem!!!!!! ♥ usch vad jag saknar henne..
Skolan kommer mer eller mindre suga imon, lovar er att vi har dåligast schema på fredagar!
Börjar 08.10-15.10, och där i mellan har vi bland annat TVÅ no lektioner, fyfan säger jag bara.
Nej nu måste jag sluta sura och fortsätta måla min andra hand, hörs förmodligen imon. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback