M-21.54

Jaha, såklart när man är borta så krånglar allt så det tidsinställda inte lades upp.. suck
Kom i alla fall hem strax efter kvart i sju. Och när jag kom hem märkte jag att syster min var hemma så hade en liten myskväll med henne framför tv:en. Åt lite och myste med katten. Hon åkte väh hem vid nio så nu sitter jag och väntar på att pappa, krille & mamma ska komma hem. Dock kommer inte mamma hem förns efter 11 men krille & pappa kommer nog snart för dom har vart och kollat på en leksands match. Hade en superrolig dag inne i Falun med Manlika. Vart mycket prat, skratt och flumm kan jag lova! hahah
Imorgon är det tillbaks till skolan som gäller, urk
Slutar 2 imorgon så de är rätt skönt, så efter skolan tror jag nog att jag åker hem till mormor och morfar. Tror det får bli så. Säger godnatt redan nu, puss


Saknar dig min lilla gullefis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback