E -12.47

Har nyss vaknat ätit frukost och hunnit satt mig här. Och nu tänkte jag berätta lite om gårdagen för jag inte har så mycket annat för mig!

Började med att jag åkte hem till Saga klockan 3ungefär. Och vi lyssnade på lite musik och fixade oss lite osv. sen gick vi hem till Mickan utan att hon visste de och skulle få med henne in till stan. Men det gick ju inte så bra så vi gick hem efter 30minuter. Fixade oss lite till sen gick vi ut till busshållsplatsen,hoppade på bussen och vem sitter inte i busssen? Jo Mickan Haha! :D Då blev vi glada. Och när vi kom in till stan gick vi dirket och köpte vaniljcola och satte oss på andra sidan faluån och väntade på Manlika och när hon kom träffade vi Panna och Zakke.
Och då gick vi och köpte en El Taco pizza på American Take Away, gott men alla höll på att spy för vi köpte en LAGRE!!! oh fyfan haha.

Och när vi hade ätit så gick vi till Max för alla va kissnödiga haha... och sen tror jag att vi gick bort mot GGS och då väntade vi på David,Robert och Albin sen gick vi in. Och vi gick direkt och fixade nå ''knappar'' man fick rita på en lapp sen gjorde dom,dom till knappar haha ;-)
Sen gick vi väl runt där inne ett bra tag och sen gick vi till Hemköp och köpte lite läsk och träffade lite folk (okej, vi gjorde de typ hela tiden men aja) stannde ute där, sen till Max och direkt till Sibylla för letade lite efter kompisar som inte mådde så bra. Stog vid Sibylla resten av kvällen typ.
Och då kom de nå gäng som gick runt mig sen på Albin men ''hans'' kompisar tog bort honom från Albin så han gjorde inte illa sig.

Sen åkte vi hem 23.45 och då åkte vi till Bojsen och skulle hämta Manlika's laddare och där hoppade jag och Mickan av för vi ville inte hem.
Men vi visste inte vart vi skulle ta vägen för vi orkade inte gå till stan men då kom Mickan's syster så vi åkte med henne till stan och hämtade hennes katt osv. Sen hem och kom väl hem halv 2 eller något.
Haha helt värd kväll säger jag! Synd att den slutade så tidigt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback