E -11.50


Sitter här med en te kopp och har nyss vaknat! Och jag är fortfarande trött.... Vad är det med mig? Sovit 11timmar inatt och 12timmar igår. Antingen är det för att jag har sovit för länge, annars vet jag inte.

Ska iallafall snart gå upp till stallet och kolla till hästarna och ge dom mat. Sen ska jag hem och fundera på om jag ska följa med till Leksand och se på match senare idag... Eller om jag ska till gbo...
Ska nog också gå ut och hälsa på min moppe haha, är kääär och vill bara fylla 15 nu och fixa kortet så fort som möjligt! Fatta vilken frihet att få köra från denhär hålan jag bor i.
Men nu blev de mycket skrivande.. jag hör väl av mig mer senare, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback