E -17.48

Istället för att baka så kom pappa hem med grillad kyckling och pommes som vi åt. Har ätit så jag klarar mig i 1år haha. Fytusan va gott det var!
Och nu när huvudvärken är någolunda okej så ska jag ta tag i mitt rum. För det ligger kläder,kuddar,påskägg,papper osvosv. på golvet & jag kunde inte sova inatt så ska bädda rent och se om det hjälper inatt, eftersom det brukar göra det!

När jag fixat klart det ska jag ta en dusch och ''tagga'' inför skolan imorgon, weeeeeeho.
Men det ska faktiskt bli ganska skönt att komma in i ''rutiner'' igen. Haha vi får se hur länge jag bryr mig i det. Skulle inte förvåna mig om jag kommer hem imorgon eller övermorgon och säger att jag är skoltrött.
Men får bita ihop nu eftersom det snart är sommarlov!!!! :-D

Såhär såg det ut imorse när jag tittade ut. EN DECIMETER SNÖ, FYFAN........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback