E -20.31

Har precis slingat håret! Men det syns inte så mycket nu för det är fortfarande blött. Men ska ta kort sen och lägga ut här.
Ska nog slänga i en slingning till om några dagar för ska ha ljust i sommar, även fast jag trivs i mörkt.. Haha ;-)
-
Skolan idag gick skit segt... Mådde illa och hade ont i magen som tusan. Till det va ungefär 30min kvar av sista timmen för fick en ibumetin av Mickan som började värka då! Räddaren i nöden typ?
När jag slutade åkte jag hem och käkade,kollade på tv och sen slingade vi mitt hår som va nyss då.

Nu blir det soffmys framför let's dance med ostkrokar,chips,choklad och läsk! Precis vad jag behöver en dag som denna haha.
Skriver mer senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback