E -23.05

Kom nyss hem från gbo! Super trevligt.
Åkt lite moppe osvosvosv. orkar inte berätta allt jag gjort haha.

Nu ska jag kika bloggar & ladda in bilder som jag tagit idag sen får vi se vad jag hittar på och när jag ska sova. 
Imorgon runt 3tiden sticker jag och min familj hem till farmor och farfar för att fira farmor som fyllt år! 
Sen ska jag väl hem och mysa med hästen sen tagga skolan.. Eftersom vi går i skolan på sista april !? Yey typ.. Aja, får hoppas på att kvällen/natten blir bra iallafall! Men det tror jag.
-
Föresten idag har jag legat och solat i BARA bh och trosor, fytusan vilket underbart väder det har varit idag! Sen har jag även varit ute och joggat.

Älskade ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback