M-21.34

Hej!
Idag har jag varit i skolan, halva dagen var (rent utsagt) skit medan andra halvan var mycket bättre! 
När jag kom hem så satte jag mig ner och gjorde lite läxor som jag fått eftersom jag ska bort snart.. Sen myste jag ner mig i soffan & kollade på BB & sen hockey, mitt älskade Brynäs ♥ Som spöar Färjestad ikväll, ser ljust ut hittills..
Har ätit lite och spelat på mammas mobil. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och sova tror jag eller kolla How I Meet Your Mother. Och förhoppningsvis lyckas sova hela natten idag, vaknade 1 gång inatt klockan 4 av ett sms, åh jobbigt att börja vakna på nätterna sådär!
Imorgon är det i alla fall onsdag så slutar 2, plus att det är en jätte skön dag imon. Sen åker jag nog hem i någon timme innan jag åker tillbaka till skolan för att vara med på "Byggdens Mässa" som håller på i ungefär 3 timmar. Och då blir vi ledgia på torsdag istället, wiiiiiiiihooooo!!!!!!
Nu ska jag sluta skriva och hoppa in i duschen istället, godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback