E -16.50

Vaknade runt 11 imorse men låg kvar i sängen och smsade med Mickan till halv 12. Efter det gick jag ner och käkade sen såg jag på tv ett tag innan jag busade med Alice och Felix, sötnosarna haha :-)
Sen började vi koka kräftor, badade osv. Och vi åkte i morfars camaro till grycksbo,gopa,grycksbo sen hem igen.. Skit kul haha :-)
Direkt jag kom hem tog jag en varm och skön dusch och nu letar jag kläder tills ikväll för ska till Mickan om ett tag för en myskväll med tjejerna! Men hittar fasen inga kläder.... Suck.

Iallafall så får ni ha en skit bra kväll och det kommer inte bli någon uppdatering förns jag kommer hem tror jag så ni får klara er. Men tar med systemkameran iallafall :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback