M-00.20

Vaknade runt 12 idag, åt lunch med mamma och brorsan, sen har jag pluggat lite moppe och sen tog jag det lugnt. 
Tog en dusch innan Sabbe kom och vi åkte till lager för att byta ett par byxor, men dom hade inga storlekar så vi fick lov att beställa från nätet när vi kom hem..
Imorgon åker jag till mormor och morfar, sen springer jag ner på stan för att köpa nytt skal till mobilen och skyddsplast. Får se hur länge jag blir kvar i stan och mormor och morfar. Men hör troligtvis av mig när jag är hemma igen.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på andra avenyn, godnatt
 
funkar inte att ladda upp bilder för mig just nu, därför blir det massa tråkiga inlägg.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback