M-02.43

Har försökt bloggat från mobilen hela dagen men de är först nu det fungerar..
Måste bara säga att det var så jäkla bra i torsdags! Jag njöt varenda sekund av hela den dagen, väldigt roligt och mysigt hade jag. Jag och Emma som skulle plugga moppe på kvällen kollade istället på film till klockan fem på morgonen med hennes bror, haha.

Idag har jag inte gjort mycket alls, lyckades sova till halv två efter gårdagens roliga dag/natt. Sen har jag kollat på tv och varit med på "förfest" som min hade här, med 3 andra, hahaha
Men jag var nykter, för er som trodde något annat.
Imorgon ska jag nog städa mitt rum och sen hoppas jag på att de händer något roligt fram mot kvällen. Nu ska jag försöka sova, eller okej jag slår nog igång ett avsnitt paradiset hotel. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback