M-18.39

Hej! 
Var en rolig och mysig kväll igår, med trött humor och inte alls så mycket plugg som planerat. Tror att jag istället blev några myggbett rikare, vilket verkligen inte behövdes då jag har cirka 40 myggbett och de är bara på benen! 
Försökte gå och lägga mig i skaplig tid igår, la mig i sängen vid halv 12 men lyckades såklart inte somna förns 2.. 
Klev i alla fall upp kvart i 11 idag, sen har jag bara tagit de lugnt. Pluggar lite moppe, laddat över lite musik i mobilen och bakat mockarutor. Ska snart äta sen sätter jag på någon bra serie och laddar upp för en tv kväll tror jag.
-
 
Imorgon ska jag tvinga upp mig själv riktigt tidigt så att jag är satans trött på kvällen, kan inte säga att jag känner mig direkt taggad inför skolan, men de ska bli roligt att träffa alla igen så får väl trösta mig med det. Dock har jag en sjuk ångest över att de är sista året med alla.
Jag känner mig inte redo att lämna den trygga lilla skolan mot att göra ett val som känns "livsavgörande" och börja med helt främmande människor, tur det är ett år kvar i alla fall. 
Det här inlägget blev mycket längre än vad jag trodde, så jag avslutar här och hör av mig lite senare! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback