M-22.48

Hejsan, idag fick jag sluta klockan 1, såå skönt. Åkte hem i en och en halv rimmet sen tog jag bussen in till stan och sen åkte jag, becci & panna till kupolen. Träffade världens bästa Anna också!
När vi kom till grycksbo drog jag och becci ner till fg för att kolla läget och dryga oss lite med Robin. Spelade biljard medan Markus satt och skratta åt oss, vann båda gångerna i alla fall.
Just nu mår jag inte så bra, mitt öga är rött, kliar, svider och rinner. Är sjukt irriterande men försöker låta bli det, hoppas att det inte blir värre och att det inte är öroninflammation bara!
Eftersom jag knappt ser något med ena ögat så ska jag försöka sova nu.
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback