M-22.59

Var en super dag igår, verkligen. 
Blev väckt med frukost på sängen,paket och sång! Under dagen bakade jag cupcakes och på kvällen kom ju mina brudar. Vart en rolig och väldigt mysig kväll, tack mina fina vänner! 
Idag klev jag upp halv 11 för att baka klart tårtan, blev klar kvart över 2 och klockan 3 kom släkten hit för att fira mig, fick några väldigt fina presenter både idag och igår, ett inlägg om vad jag fick kommer senare. 
Imorgon när Sabbe har slutat jobbet ska vi åka till lager och byta ett par byxor & kanske shoppa lite. Under dagen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, får se. 
Nu ska jag kolla bloggar och sen så småningom sova, hör av mig mer imorgon
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback