M-23.20

Hejsan, vet att jag igår sa att jag skulle höra av mig senare men mådde inte så bra och gick och la mig kvart i 11.. Tidigare under dagen bakade jag cupcakes och sen på kvällen tog jag och pappa en tur med BMW'n.
Idag har jag i alla fall lagat lunch, innan jag tog en dusch och gjorde mig i ordning. Sen åkte vi till min morbror på kalas! När jag kom hem åt jag och sen direkt låste jag in mig på rummet och pluggade moppe stenhårt! Ska snart göra ett test och kolla hur jag ligger till sen ska jag försöka sova för jag ska upp halv 6 imorgon. För klockan 7 ska jag vara i stan för att köra min sista lektion, förhoppningsvis utan spöregn..
Godnatt, hör av mig imorgon under dagen.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback