E -16.19


Ja det är precis vad det är, ett riktigt vår väder ute! Solen skiner,det är + grader,det droppar vatten från taken, vägarna syns! Äntligen säger jag bara!!!
-
Kom hem för ett tag sen. Åkte med mamma hem från Mickan's mormor och morfar när hon hade slutat jobbet och då åkte vi direkt hem.
Det har varit en kanon kväll,natt och dag med Mickan. För det var verkligen längesen vi träffades nu faktiskt.. tråkigt men sant!
Det började med att vi gick ner till Konsum och skulle köpa godis igår. Men när vi kom ner till DP tog vi bussen till macken istället sen satt vi där och pratade. Sen gick vi tillbaka och då träffade vi några stycken som följde med oss hem och kollade på film. Jag somnade dock en stund haha, kanske 5-10min.
Sen drog dom hem 00.30 inatt och då fixade jag och Mickan till nere vid sängen,bytte om,tvättade bort sminket och la oss i sängen med godis,läsk och chips.
Sen imorse drog vi på oss kläder,sminkade oss och tog bussen till hennes mormor och morfar och käkade jätte god mat och spelade lite spel.
-
Nu ska jag gå ut och fota lite tänkte jag. Sen tagga inför hockey'n ikväll. PUSS

Dålig bild... men de är från inatt när vi hade lagt oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback