E -17.24

Hejsan alla fina! Haft en bra dag i solen ? :) Det har iallafall jag.
Har gått runt på stan med mamma hela dagen och shoppat, hann med att äta lunch på kina också. Sååå gott alltså haha mums! Men mätt blir man iallafall, är fortfarande mätt.
Men dagen har iallafall varit hur mysig som helst! Och det är inte ofta jag och mamma umgås såhär.. alltså är på stan osv. Vi är mest hemma så ja. Haha
-
Har tagit kort på mina köp så jag ska fixa iordning dom i ett annat inlägg nu tänkte jag.
Sen ta en dusch och sen får vi se om de blir något ikväll. Om inte dom andra kan, varför inte ha en tjejkväll, bara jag och Mickan liksom? Aja.. vi får se hur det blir. Annars sticker jag till stallet ikväll. PUSS


Från idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback