E -17.45

Hej! Kom hem från Mickan för ett tag sen. Direkt när jag kom hem åt jag en bulle och packade ur min väska och tände lite ljus.
Nu ska jag skruva upp musiken och städa rummet (som behövs!!!),bädda rent,fixa naglarna,lägga ansiktsmask,duscha och såklart plugga eftersom vi har biologiprov imorgon och so prov på fredag. Får se när jag blir klar!
-
Sov ju somsagt hos Mickan. Och det blev en väldigt lugn kväll! Såg på film till 2tiden inatt. Vaknade lite då och då under natten av att jag hade ont i huvudet sen gick vi upp 10.00 ungefär. Bytte om,åt frukost,sminkade oss och sen åkte vi och hämtade Saga sen ner till kyrkan.
Följde med Mickan hem igen efter och åt,satt vid datorn, åt glass.. 

Juste.. vi blev medlem på videofy.me igår så vi försökte spela in lite videobloggar men det är inte direkt våran grej om man säger så. Men vi ska prova någongång igen haha ;)
Men nu ska jag bli städtant så skriver senare ikväll. Puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback