E -18.10

Igår skrev jag ju att jag sulle höra av mig.. men så blev det inte haha. Somnade faktiskt i soffan redan klockan 21.00 (?) Och vaknade till lite då och då. Det slutade med att jag sov i soffan inatt. Eller jag vaknade tusen gånger av att jag hade ont i nacken och inte orkade gå upp till min säng som jag längtade efter.
-
Klockan 11.30 åt jag lite frukost sen låg jag i soffan resten av dagen tills 16.40 då gick jag ut med hunden en sväng för att göra något. SVINKALLT var det usch. -24.8 grader ?!
Sen när jag kom in åt jag lite mat sen tog jag en dusch och nu sitter jag här och är nyduschad och fräsch! Så himla skönt och behövligt :)

Har slängt på mig myskläder nu och ska snart dra iväg till Mickan för lite myskväll! Stannar nog kvar över natten för har konfa 11.00 imorgon. Men vi får se!
Får se om vi hör av oss därifrån. Puss & ha en toppen kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback