E -18.35

Hejsan!
Känns som att provet gick väldigt bra. Hoppas på att jag svarade rätt haha!

Efter skolan åkte jag hem och fixade lite varm choklad och kollade igenom Ellos katalogen, hittade faktiskt lite smått och gott där i. Hoppas på att vi beställer :)
Sen käkade jag mat med familjen och nu sitter jag här och fryser som f*n! Usch vad kallt det är.. mina fingrar är verkligen som isbitar.
Ont i huvudet,snoret rinner också.. börjar nog bli sjuk igen.
-
Käner faktiskt av lite från träningen igår. Super skönt! 
Får se om jag sicker med mamma upp till stallet senare eller om jag tar en dusch och kryper ner i soffan och föröker bli frisk.
Talk to you later blogreaders!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback