E -18.50

Hej! Sitter just nu med musik på högsta volym och ska ta tag i att städa mitt rum som ser ut som ett h-e-l-v-e-t-e alltså haha.. måste städa!
Får se när jag blir klar men efter det blir det att duscha,göra inpackning,peela kroppen i jordgubbsdoft och raka benen. Och det ska bli så jäkla skönt alltså!
-
Drog ut med min moster och kusin på en liten promenad på förmiddagen i solen och sen fikade vi lite vid stallet. Sen hem och åt,fotade och bytte om sen gick jag upp till stallet igen och träffade min andra moster och borstade hästarna sen kom mamma och då drog vi ut på långtur med hästarna i skogen! Mamma gick gå och jag och min moster red. Så sjukt mysigt och härligt!!
När vi kom tillbaka till stallet borstade och myste vi med hästarna. Sen gick alla hem hit och pratade lite och sen bakade jag och mamma en kladdkaka så ska prov smaka den senare haha,gottgott!

Men nu måste jag verkligen ta tag i rummet och ladda in bilder jag tagit. Skriver lite senare och kanske hittar på något lite roligare inlägg. PUSS

Random bild sen jag och Mickan var på stan för någon vecka sen. Provade ett par skit snygga leggins som jag verkligen vill ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback