E -18.51

Hej! Sitter och lyssnar på musik just nu och är proppmätt. Har ätit pasta och grönsaker till middag med mamma och vi gjorde en tonfisksallad tills imorgon också! Gott.

Sitter och dunkar musik just nu (som jag skrev nyss) och snackar skype. Eller jaaa haha.
Ska nog gå och ta lite efterrätt om ett tag, kladdkakan från igår! Såååå god alltså haha mums.
Sen ska jag plugga lite spanska och invänta familjen annorlunda som börjar klockan 20.00 och då blir det mys framför tvn.
-
Imorgon åker nog jag och Mickan in till stan efter skolan och shoppar lite. Hoppas dom där leggings'en finns kvar imorgon för då ska dom bli mina haha! Kanske får med mig något annat också, vi får se!
Skriver mer om det senare för nu orkar jag inte skriva mer haha. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback