E -19.11

Vet ärligt talat inte vad det är som händer med mig. Är glad ena sekunden och nästa mår jag bara dåligt.. det här är verkligen inte likt mig. Iallafall inte att hålla på såhär mycket.
Jag tänker tillbaka på en tid, en underbart bra tid.. den bästa tiden i hela mitt liv fakitskt och vet att det aldrig mer kommer hända. Det sårar mig. Fast ändå är jag glad för det, för jag har insett vissa saker.
Men.. jag saknar det, verkligen. Alla sena kvällar,CCW,sommaren osv. Varför?
Visst jag mår bra och har verkligen roligt med dom jag är med nu. Men kommer aldrig kunna glömma tiden med dig..bästavän..
Egentligen så hatar jag dig. Men ändå så älskar jag dig så mycket.

Denhär bilden får jag så mycket minnen av.. det var en underbar dag.




Kommentarer
Postat av: linda, ;*

emma ?! <3

2012-02-11 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback