E -19.13

Hej! Kom hem för ett litet tag sedan.. för har varit ute i stallet och tagit en liten ridtur på min prins ♥ Borstade och myste med dom också.
Drog upp dit direkt efter jag hade kommit hem från en grym dag i backen med Mickan! Det har varit så jäkla roligt, jag har nog skrattat ungefär hela tiden haha!
Vi har ramlat i liften och ståendes och hoppat. Det var perfekt väder också! Förutom att det blåste ganska mycket. Och det va lite nytt där sen sist jag va där. Dagen har iallafall varit hur bra som helst!

Nu tänkte jag träna lite (styrka. Tog föresten en liten joggingtur idag också så känner mig duktig som hunnit med så mycket) och sen gå och lägga ansiktsmask och ta en varm dusch! Det förtjänar jag.
Här är lite bilder från idag haha:

Mickan / En snyggbild från backen / Jag / Tjockismat / Mickan / Jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback