E -19.31

Sitter och lyssnar på härlig musik just nu efter en ganska jobbig dag. Vi började som vanligt med att kolla datum på varor,fixa frukten osv. Sen drog vi till andra byggnaden och kollade på i typ 1timme. Sen började alla varor komma så vi slet heeeela dagen med att ställa iordning allt (vi hade såklart massa raster mellan) men oj så jobbigt det var haha, men roligt på något sätt.
-
Sen kom mamma och hämtade mig 16.15 och då handlade vi och köpte semlor (såklart det är ju föfan fettisdagen idag så då måste man ju äta,hehe). Vaniljsemla också såklart för mandelmassa är inge vidare.
Sen har jag inte gjort så mycket. Äter lite tuttifrutti ringar nu också haha...... och ska nog snart ta på mig min onepiece men först ta lite nya kort kanske? Skriver mer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback