E -19.59


Kom hem från stallet för 40min sedan kanske. Har varit där i sisådär 3timmar! Hur kul och mysigt som helst. Det var ett tag sen nu.
Ska strax gå ner och duscha bort hästlukten och göra mig lite fräsch! Ska bara skriva klart det här inlägget och lyssna klart på en låt.
-
Idag efter skolan åkte jag ju som sagt hem och åt,bytte om och drog till stallet. Idag har det faktiskt varit en ganska bra dag förutom att jag vaknade med riktigt ont i huvudet och mådde illa (typ som migrän). Men tog mig en ipren och drog till skolan ändå. Gick över efter lunchen någongång.
Men nu mår jag faktiskt illa igen.. usch hatar verkligen att må illa! Det är det värsta som finns.

Men ska ta en dusch och hoppas på att det blir bättre sen plugga lite inför provet på fredag.. fast jag har en känsla att det inte kommer gå så jätte bra för jag tycker det är väldigt svårt men ja..
Skriver sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback