E -20.26

Har nyss spelat bingolotto med mamma och pappa. Och jag va ett nummer ifrån en resa till Mexico för 50 000 kr haha snacka om att jag blev sur...
Innan jag spelade bingo lotto så tog jag världens skönaste och varmaste dusch efter en super härlig eftermiddag i stallet. Red ut en sväng idag igen och det gick super bra! :)
.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska strax kolla lite bloggar. Sen får vi se vad jag ska göra senare.. kanske går och drygar mig med min bror. Eller så slår jag på någon film och myser!
Men först och främst ska jag bädda rent i sängen och plocka ihop på rummet as always on sundays.
Kika in HÄÄÄÄR för la in nya bilder på min blogg idag. Annars kan ni få se 3st nu ↓






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback