E -21.02

Sitter i min onepiece och lyssnar på musik just nu. Men tänkte gå ner och fixa en kopp varm choklad nu sen skriva lite i min dagbok eftersom vi ska göra det i en svenska uppgift.
Sen blir det nog tvn ett tag och bara mysa, kommer säkert somna haha, är så jäklarns trött!
.
Imorgon slutar jag 16.00 tror jag, annars 17.00 och då åker jag hem när jag får skjuts givetvis. Sen kanske jag åker med på hockey i Leksand. För det var bra längesen nu alltså. Kanske till och med tar på mig min leksandströja om jag hittar den haha. 
Men jag hör nog av mig innan jag lägger mig i sängen! Puss på er ♥
Njut lite av dom här bilderna för det har jag gjort ett tag nu. Fy vad gott med jordgubbar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback