E -21.21

Hej kära bloggläsare (försöker variera lite..haha)!
Har nyss lekt med min kusin fast han har gått hem nu och innan det käkade vi tacos och det var så himla gott och nu sitter jag proppmätt framför datorn och tuggartuggummi och dunkar musik!
.
Idag var det somsagt sista praodagen och jag saknar det faktiskt redan.. jagvet jag praoade på konsum. Men den personalen och alla roliga människor,jag kommer saknar det.
Förhoppningsvis får jag kanske sommarjobb där sen så jag kan få jobba där igen. Jobbade till 16.00 idag och då fick jag tillbaka mitt omdöme och det va jätte bra! Plus att jag fick en konsum kasse med en stor chipspåse, en stor lösgodispåse, marabou hjärtan, en fanta och ett tuggummi paket. (Fick smaka på tuggummit och kolla om dom va goda.. dom va as starka. Men dom skulle komma ut i affären nästa vecka tror jag).
.
Direkt när jag kom hem slängde jag i mig lite flingor,bytte om och sen gick jag upp till stallet och red Hervar i volten och det gick jätte bra. Vi tränade att svänga,stanna,byta varv osv. Eftersom vi håller på att rida in honom. Sen red jag ut på Falki en liten runda och det gick också jätte bra ♥
När allt va klart i stallet gick jag,min moster och hennes familj hit och åt tacos. Nu ska jag nog kanske käka lite godis och dricka läsk haha.. fast är fortfarande mätt från maten så väntar nog lite.
Hör av mig senare!

Det här fick jag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback