E -22.24

Hej! Kom precis ut ur duschen och det va superduper skönt!
Drog ju som sagt till stan efter skolan med Mickan och fick med mig lite saker så jag är väl nöjd (hehe). Köpte också en liten yoghurt och satte oss och åt på stan haha. Köpte lite godis hem efter som det är alla ♥-dag idag!
Så glad  alla hjärtans dag alla fina bloggläsare!
Va också med Saga,Linnea och Frida på stan och de va väl kul. Stannade där till 19.37 då vi tog bussen hem och jag åt lite tonfisksallad och kollade på top model sverige.
.
Sen har jag letat slalom grejer för imorgon ska jag och Mickan åka slalom eftersom vi har studiedag. Kommer väl bli kul men fasen vad nervös jag är för har inte åkt på ett år haha!

Här har ni iallafalll dagens shopping:


Blev ett par leggins (dom jag ville ha, fanns dock bara i en storlek som va för stor men köpte dom ändå för annars hade jag ångrat mig ,hehe)
3st spetstrosor.
2st ansiktsmasker som jag inte tog kort på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback