E -22.28

Hejsan! Dålig bloggning idag men har haft fullt upp ända tills nyss.
Vaknade runt 11.30 och då gick jag upp och åt frukost,bakade blåbärs paj,bytte om,bakade marängtårta och väntade på besök.
Sen fikade vi och jag busade med Albin efter fikat. Sen sminkade jag mig,borstade tänderna osv. sen åkte jag,Ida och Felix till falun och letade hårfärg.
Och sen åkte vi hem och drog till stallet. Longerade alla hästarna och myste med dom och efter det gick vi hem hit och färgade håret och hade hemmaspa med ansiktsmask,hårfärgning,vaxade/rakade benen,färgade ögonbryn och ögonfransar (inte jag),hade fotbad osv.
Jag har numera mörkbrunt hår med skimmrande rött och jag är nöjd!
-
Nu ska jag plocka ihop på mitt rum. Har kläder,handukar,påsar överallt och ska bädda rent så jag kan somna skönt ikväll. Det behöver jag för imorgon har jag prao och hoppas på att det blir kul!
Det har iallafall varit en riktigt toppen dag och kväll idag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback