E -22.36

Åååh vilken dålig bloggning det har varit idag. Inte ett enda inlägg, fyfyfy!
.
Blev iallafall väckt 09.20 och då drog jag på mig kläder och sen åkte jag,min moster,min kusin och mamma iväg och köpte hö. Stannade på macken och köpte en korv till mig som frukost.
Sen när vi hade åkt till Borlänge och köpt hö åkte vi hem och packade av sen åkte vi till Sågmyra och köpte lite spån. Sen hem och byta om och sminka sig lite och sen åkte jag och mamma in till willys och handlade.
När vi kom hem värmde vi på en litet paj och åt,drog på mig Leksands tröjan och sen åkte vi iväg på hockey och jag kom preics hem.
Fytusan vad kul det var idag. Första perioden satt jag högst upp på en läktare (sjukt högt haha) sen andra & tredje perioden stog jag i klacken med min bror och hans kompisar,kuul! :)
-
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen skriver jag igen lite senare! PUSS PÅ ER. 
Fyra bilder jag tog innan det började:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback