E -22.41


Har som sagt varit på prao idag och det var faktiskt roligt! Kom dit 07.40 och då träffade jag en som jobbade där och sen väntade vi på Calle.
Vi började med att fixa tidningsställ,plocka varor,kolla datum osv. sen plockade vi ur kyldiskar för det skulle flyttas till andra butiken (för dom håller på att byta). Vi fixade massa grejer sen klockan 11.15 hade vi fika rast och dom bjöd på bröd,semlor,chips och saft. Sen 11.45 ungefär så fortsatte vi med att jobba och var inne i nya konsum och kollade lite. Kommer bli riktigt fint där inne när det blir klart. Dom öppnar på torsdag!
Klockan 13.30 hade vi lunchrast så vi gick till dagis och träffade Sebastian och träffade min kusin Alice och hennes kompisar och jag målade lite med dom. Sen 14.00 gick vi till konsum och värmde på en pizza och åt. Och när vi hade ätit (14.30) så fortsatte vi tills 16.00.
-
Åt en toast när jag kom hem sen drog jag upp till stallet och myste med dom och gick en vända sen fixade vi i stallet. Drog hem 19.00 och duschade sen slängde jag mig i soffan och kollade på familjen annorlunda och nå annat program för jag orkade inte resa mig upp ur soffan haha.
Dagen har iallafall varit rolig. Vart massor av text nu så jag säger grattis till er som orkade läsa.
-
Nu ska jag läsa bloggar och sen gå ner och platta håret och lägga mig. 
Skriver mer imorgon. Godnatt ♥


Från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback