E -23.10

Hej!
Jobbat 08.00-16.00 idag och det gick jätte bra :)
När jag hade slutat åkte jag hem och åt,la mig i soffan och kollade på Linas kvällsbok. Sen runt 17.45 åkte vi iväg på hockey och det var jätte roligt! Leksand vann med 6-1 ,suuuuper bra :)
När jag kom hem igen vilket var runt klockan 22.00 så gjorde jag svenskaläxan,duschade och satte mig här så är helt nyduschad och fräsch nu.
Tänkte gå och platta håret nu,göra iordning en te kopp och lägga mig i sängen. Är verkligen hur trött som helst och imorgon öppnar nya konsum och det blir tårta,glass,kaffe,bandklippning och rosor till dom 100första som kommer så det blir nog kul :)
-
Vet inte om jag har konfa imorgon, måste ta reda på det. Sen får vi se när jag kommer hem!
Godnatt på er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback